On top of the world!

Gud vad jag är glad idag, bara bra saker har hänt mig idag.
Jag sitter och ler hela tiden, kan inte sluta. Det märkte de på praoen också,
asså att jag log hela tiden. Det har varit en bra dag för mig idag förutom att
jag har haft skoskav av nya skor!
Gick på praoen imorse och var inne på lagret och fixade lite med flipflops!
Sen var jag lite i affären och sedan var dert lunch. På lunchen skulle jag till
bankomaten och på vägen ser jag H&m och såklart går jag in.
Gissa vad jag hittade! Jo den där kläningen ifrån Garden som jag ville ha i
min storlek! Så jag köpte den för ett av mina presentkort där, GLAD! 
Vid klockan två sa min handledare att jag fick välja vad jag ville i äffaren
för 700-800 kroner, åhhhh vad jag blev glad!
Det var svårt att välja de flesta sakerna är betydligt dyrare, men efter en
halvtimmes tänkande och massa besök i provhytten valde jag en jätte fin
topp ifrån Filippa K för 600 kroner och ett armband, de sa att typ alla kändisar
har sånt, då behövde ju jag också ha ett, för 250 kroner, nöjd Sofia!
Efter jag hade slutat gick jag in på Monki, för de hade rea och jag köpte två
ursnyggggga väskor ena för 50 kr och andra för 60 kr, LOVE!

KISSES


Kommentarer
Postat av: amanda

visa bilder på allt du fick och köpte gullis, vill se hihi! :D <3

2010-04-23 @ 20:00:43
URL: http://mandawingenfeldt.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback