tisdag.

Hellu cuties!

Inte så jätte mycket bloggning på sista tiden men jag försöker!
Jag slutar ju praoen klockan fyra och sen tar det en halvtimme
minst att åka hem!
Praoen idag var jätte kul, för det mesta.
Först var jag ute i butiken och vek om ALLA 40000 jeans jag
vek om igår, snacka om perfektion! Sedan tittade jag
att alla galjar hängde åt samma håll. Sedan gick jag in på lagret
och fick sortera fakturor i bokstavsordoning, det var kul innan
jag viste att jag skulle göra 100000 papper! Sen åt jag lunch och
sen gick jag ut och pratade lite med Sara och Linda!
Sedan fortsatte jag med papprerna och sen fick jag gå ut i
butiken igen och då stog jag och pratade med Anna en massa,
jävligt härlig tjej!

Älskar personalen på affären som jag jobbar i, massa härliga
tjejer och grymt nice-iga killar! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback