17 AUGUSTI


Håller inte riktigt koll på dagen, det ända jag vet är att detta är den sista dagen på sommarlovet 2010 till och med sommaren 2010, för nu är den över. Vädret har inte övertygart mig om att det fortfarande är en sommarmånad. nu börjar hösten med sina gula löv och varma koftor, härligt? Nja, jag gillar mer sommaren, men koftor är fint. Jag har iallafall varit i Farsta idag med mina favortit tjejer Alice och Bella, haha, nej jag bara skoja mina favortit-tjejer är såklart Jossan, Petra och Bella, men jag var där ett tag med Bella och Alice också. Jag köpte nästan ingenting förutom ett lack ifrån Hm för 9 kr, kan visa sen. Vi lunchade på ett café och fönstershoppade eftrsom vi är pank. hur har er förmiddag varit? ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback