2 COOL 4 SCHOOL


Hej babes!
Då var första dagen av årskurs nio avklarad, hur hemskt? Vill fortfarande vara läxfri och bara ta det lugnt hela dagarna men så är det inte tyvärr. Nu är jag tillbaks i min klass som känns ganska bra eftersom vi är en grymt bra klass. Annars började jag klockan nio imorse och jag gick upp sju, har inte gått upp så tidigt på.. evigheter. Imorgon går jag typ max en timme i skolan sen slutar jag vid typ halv tio eller något, underbart. Efter skolan idag gick jag och mina fina vänner och köpte lunch och kladdkaka hem till mig och åt lunch och tittatde på MTV, kommer massa fina bilder från idag strax. kram


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback