2010-06-22


Hey dudes. Vaknade vid elva tog en dusch och klädde på mig och åt lite frulle. Nu har jag fixat lite i rummet och jag ska snart ta och läsa ut boken vi har läxa, jag har bara typ 15 sidor kvar. Sen dag ska jag nog inte göra så mycket, kanske klippa gräset för en hundring och titta på film. Jag och la familia tittade på en film igår som var riktigt bra faktiskt, jag ville se en annan men jag ska inte klaga för den var jätte bra. Skriver vilken det var i nästa inlägg för jag kommer inte ihåg vad den hette. Sen satt jag lite vid datorn igår och somnade gjorde jag vid ett. Idag är det som lördag för mig eftersom jag är ledig imorgon med, orättvist för er mega sköööönt för mig, puss.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback