DON´T STOP BELIEVIN


Hej gullisar! Ingen uppdatering igår på grund av mina läxor i massor, hade otroligt mycket läxor och fortfarande har i typ alla ämnen, hemskt!
Aja, jag och mina girlz åkte ju till farsta igår efter skolan och vi skulle köpa våra träningskort men man behövde legg till det och vi har inte legg så då behövde vi ta våra pass och då sa vi att vi skulle dit idag istället. Vi mötte även min barndomsvän Trixi som jag hann prata lite med medans tjejerna gick och köpte min present. Vi träffade även Sona också och vi åkte bussen med henne för hon skulle med samma håll som vi. Vi fikade med kladdkaka, pluggade tillsammans och jag fick min present som jag visar sen.
Idag har jag gått i skolan som vanligt och jag slutade typ kvart i fyra men vi behövde ju vänta på petra som har ett annat ev för att fixa korten i Farsta, men nu har vi fixat allt.♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback