HUNDBY.

Imorgon drar jag iväg till min kära farmors land ute i Hundby som ligger nästan vid Gnesta. Jag, IsabellaSyster, NathalieKusin och farmor kommer hänga där i två dygn drygt. Vi kommer bada i sjön Sillen, äta farmors goda mat och njuta några av de sista dagarna på sommarlovet, underbart! Tar då lite ledigt ifrån bloggen och kommer tyvärr inte blogga på två dagar men ni klarar er, tro mig! Vi kommer även få besök av farmors vän Moad som har med sig sina två barnbarn Elina och Nelly, jag har lekt med de lite när jag var liten, men nu var de länge sen jag träffade de. Elina är 96a om jag inte minns fel och Nelly vet jag faktiskt inte. Men det blir nog riktigt mysiga två dygn tror jag! Men nu måste jag packa, pöss. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback