I ♥ CLOTHES



volanglinne 89 kr



jeanstights, två för 99 kr BikBok



jeanstights, två för 99 kr Bikbok


Bikini överdel, fyra saker för hundra kr Bikbok


bikini underdel, fyra saker för hundra kr Bikbok


Knästrumpor, fyra saker för hundra kr Bikbok


väska, fyra saker för hundra kr Bikbok

Allt detta fick jag hem igår. Först köpte jag en tröja på JC för 89 kroner. Sen när vi gick till Bikbok och jag skulle se om de hade en storlek större på jeanstightsen jag köpte. Men de satt lika konstigt de, så jag sa att jag skulle titta om jag ville byta de mot något annat. Då såg jag ett erbjudande om att ta två jeans-tights för 99 kronor, men då hade jag ju 100 kronor kvar eftersom byxorna jag hade köpt kostade 199 kronor. Då hade de ett erbjudande till: att i några lådor låg det massa saker och där kunde man ta fyra saker för 99 kronor, och då tog jag det såklart. Jag tog två bikinidelar, ett par knästrumpor till vintern och sen väskan allt för 99 kr, vilka kap. Så istället för att komma hem med ett par byxor så kom jag hem med sex produkter med samma pengar ifrån Bikbok! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback