INATT MELLAN 00.00 OCH 00.30


Inatt pratade jag i en halv timme med min söta kompis Gabriella. Alla i huset sov men vi hade ganska mycket att prata om. Som saker som hänt, kommer att hända och händer, alltid bra att ha en sån bra vän som man kan prata om allt med. Jag känner att Gb är en sån vän som jag litar på till 100%, visst jag har andra vänner som jag också litar på men det känns som jag och Gabbi tycker lika om mycket. tack Gb för att du är en så fin vän.

p.s: ta det lungt jossan jag älskar dig lika mycket.


Kommentarer
Postat av: gabriella

hahaha naww gumman, älskar dig sjukt mkt och kommer alltid finnas har för dig ALLTID <3 <3 <3 <3

2010-08-15 @ 12:24:10

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback