.

1. vad heter du? Sofia
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Melissa
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Isabella, (som blev mitt mellannamn) men Felix om jag var en pojk.
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? jag är född år 1995.
6. vart bor du? södra Stockhom
7. bott utomlands? Nej, men skulle vilja göra det någon gång i livet
8. flyttat antal gånger? 6 gånger, men bor i samma hos pappa
9. vart skulle du vilja bo? Södermalm/ Kungsholmen, om jag inte hade haft mina vänner här.
10. vilken skolklass? Jag går i klass 9a
11. vad vill du bli när du blir äldre? Något inom mode, helt klart, det är det jag älskar

UTSEENDE
1. hur lång är du? Jag är ynka 163/164 cm
2. hur mycket väger du? 52 kg
3. hårfärg och frisyr? just nu har jag brunt hår med ljusa slingor och ganska långt lite uppklippt hår
4. ögonfärg? brun/grön
5. mest nöjd med? ögonfärg
6. minst nöjd med? mina fingar tror jag eller min panna.
7. skostorlek? 38
8. glasögon? nej, men mina linser kan jag inte leva utan
9. har du några piercingar/tatueringar? piercingar i öronen, om det räknas

FAVORITER
1. filmer? 17 Again, The Notebook, Mean Girls, mm.
2. låtar? varierar ifrån dag till dag, just idag: Teenage Dream-Katy Perry
3. årstider? Sommar och vår, gillar juletiden dock
4. mat/dryck? Tacos är nog favoritmaten och drickan är Cola.
5. djur? katt tror jag
6. färg? korall-rosa
7. parfym Britney Spears Fantasy
8. tv-program? GG, OTH, DH, 90210, UB, mm.
9. ämne i skolan? Geografi är det bästa, enligt mig.
10. sysselsättning? Skola, vänner, ha kul!

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En skinnis ifrån H&m
2. vad använder du just nu för skor? olika ifrån dag till dag, men idag: vita converse
3. favoritfärg på kläder? blommigt! annars svart, rosa, vitt
4. favoritmaterial på kläder? Bomull
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? en stor varm kofta som man kan mysa i.
6. favoritaffärer? h&m, gina och bikbok
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 200 kanske men mer om jag har presentkort
8. favoritmärke? andvänder inte märkeskläder, har inte råd
9. vad har du för byxstorlek? jag vet inte, använder mest jeanstights
10. vad har du för tröjstorlek? 34/36

DITT RUM (pappa)
1. stort, litet eller mitt emellan? ganska stort.
2. vilken färg på tapeterna? vit målade är de
3. vilka färger går rummet i i övrigt? mörkbrun trå, leopard lakan och lila kuddar.
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen eftersom jag gillar att sova
5. vad vill du ändra där inne? jag vill ha lite mer personligt, kanske en fondvägg
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? jupp
b) video/dvd? ja
c) dator? japps
d) stereo? nej, men dator är ju stereo
e) telefon? japp
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en vägg, tråkigt
8. vad gör du oftast i ditt rum? tittar tv, sover, städar, datanördar, allt.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? it´s only me.
10. favoritpryl i rummet? Mina tavlor där jag har tagit bilderna själv.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? robert 
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? inget alls, hade mobil och nyklar
b) skolväska just nu? allt och lite till.
c) handväska eller liknande just nu? samma
3. vad är du beroende av? godis, bra omgivning
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? jag vet inte olika, det man hittar liksom
6. vad tror du på? tandfen
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen.
8. vad köpte du senast? en glass på donken.
9. har du nåt husdjur? nopp, päron alergiska
10. vad bor du i? Villa/lägenhet

GREJER
plånbok: rosa med lille skutt
tandborste: pink
smycken: klocka, ringar silver hjärta runt halsen
solglasögon: ray-bans
underkläder: spets & bomull
nagellack: grå/lila och grafitti vitt.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback