2010-12-18 17.44


Hei igen alla! Vad har ni gjort idag? Själv har jag inte gjort någonting. Jag har bara legat i sängen i myskläder och tittat på Gossip Girl och varit inne på internet, helt patetisk dag, men den behövdes. Nu sitter jag och lyssnar igen Digsters Jul-spellista och längtar till julafton, mindre än en vecka kvar nu och det känns sjukt bra att jag är klar med alla inköp. Jag har aldrig lagt ner så mycket pengar på julklappar som jag gjort i år kan jag erkänna. Det minst jag la ner på en person var 100 kr ( förutom till mina lärare där vi delade ) vilket är ganska mycket för min budget. Så jag hoppas jag kommerbli lika nöjd med mina julklappar som alla som kommer få julklappar av mig. Aja, nu ska jag ta en dusch och sen vet jag inte kanske hjälpa till med middagen, puss! <3


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback