2010-12-26 21:19

Hey dudes! är hemma nu efter har varit på en släkt-julafton. jag lekte med kusinerna, åt god mat och hade en bra kväll. jag fick mycket presenter, eller snarare presentkort som kommer användas väl, tack alla igen! visar upp bilder på allt jag fick av pappas familj. jag har fått en ny mobil och pappa tyckte att jag inte kunde hålla avstånd från den så jag fick lägga undan den i en timme och när jag tittade igen hade jag 6 missade sms, haha.

mamma och jag hade också en jättemysig förmiddag inne i stan. det värsta var hur jäkla mycket folk det var överallt, vi kom inte ens in på GT i Hötorget. kom hem med en klänning, tre tröjor och två trosor, visar imorgon troligtvis. men tack mamma igen!

jag är ganska trött nu så ska gå och lägga mig efter en stud till vid datorn. man kan säga att det har varit en händelserik dag. vi hörs snart, puss. <3


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback