3 DECEMBER 2010


Hej alla läsare! Fredag är det idag, för skönt. Dagen började med en kort media-lektion fölt av en hemkunskapslektion som slutade trettiofem minuter tidigare. Jag och Anton gjorde pizza, gott. Bella, jag och Matilda gick till centum och köpte lite godis. Klockan tolv hade vi en föreläsning om våldets konsikvenser. Hemskt. Igår var det en som svimmade på föreläsingen och ramlade och slog i huvudet och behövde åka in till akuten och sy. De sa att om man mådde dåligt så skulle man blunda eller gå ut ur salen. Men det värsta var att jag började blöda näsblod för första gången på fyra år just när de drog statistiken så nu tror alla i nian att jag höll på att svimmade av siffrorna på statistiken för de inte såg att jag blödde näsblod, lyckat. Slutade efter den klockan två och nu har jag ätit en munk och tittat på Top Model. xoxo


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback