DAG 13 - EN KILLE JAG GILLAR, VARFÖR?

Haha, ojojoj! Detta får väl bli min julklapp till er, haha, nejdå! Just nu är det ingen kille jag är typ på G med. Det finns såklart vissa jag tycker är snygga i skolan men det är ingen som jag har fäst klorna i, än, mohahah! Jag snacka med vissa killar men jag ser de mer som vänner, dock vet jag inte om de ser samma som jag gör, haha. Så detta får bli ett tönt inlägg om Zac Efron och en förklaring varör jag just gillar han.

5283840967_f442a3b12d_z_large
Jag lade märke till Zac för första gången när han var med i filmen high school musical 1 som kom ut år 2006. Jag tyckte han var söt men jag var ganska liten så det var inte riktigt utseéndet jag lade märke till först på skådisarna i en disneyfilm. När tvåan kom ut hade både han och jag (vi, hihi) mognat och jag upptäkte hur jäkla het denna snubbe var. Sen blev jag väl besatt. Jag tittade igenom alla klipp på youtube med alla interjuver, shower och filmer han har varit med i som jag inte sett. Jag tittade i timmar på bilder på honom på google och blev helt enklet fast vid han. Han hade även en sorts stil som skådis som jag gillade, han spårade inte ut bara för han kunde och hade pengar utan tog det lugnt med drama, vilket gör att kändisarna får fler jobb. Jag började se honom som min. Då någon annan sa att de tyckte han var snygg sa jag att jag tyckte han var snyggare än vad min kompis sa han var, haha, han tillhörde mig. Trean kom ut och jag höll på att dö av hur sexy han var. Såg trean elva gånger på en eftermiddag/kväll och tröttnade aldrig på hur han var, hur han behandlade Vanessa. Men jag vill uppmana er om att det inte var Troy (haha, hans roll) jag gillade utan jag gillar hur han utförde alla sina roller. Han är så snygg att.. ja, jag vet inte vad jag ska säga. Han verkar vara en sån underbar kille som bryr sig om andra och det var därför han var så söt med Vanessa, för han vet hur man ska behandla sin flickvän.

Många säger hur tragiskt det är att vara "kär" i en kändis men jag kan inte ta bort det jag känner för honom. Nej, det är inte äkta kärlek och detta gör inte att jag vill ha en "verklig" kille. Jag är fäst vid hans utseénde och personlighet, så är det bara. Men dock tror jag inte att vi kommer gifta oss och få små barn. Vad jag tror är att om han skulle få träffa mig så skulle han nog gilla mig, hoppas jag. Aja, nu har jag berättat lite kort om en kille jag gillar och varför.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback