DAG 5 – NÅGONTING JAG VILL HA.


haha, det är ingen av dessa! ♥

I julklapp önskar jag mig en mobil som jag vill ha men jag tänker inte säga vilken det är innan jag vet att jag kommer få den av jultomten eftersom jag hatar att bli besviken och önska mig något jag inte får. Men jag har i alla fall varit utan en egen mobil i ett halvår eftersom mobilen jag hade var ett telefonfel så jag andvänder min pappas förrförra HTC för stunden. Jag är i behov av en bra mobil som man kan ha ringa, smsa, ha mina egna kontakter, ha låtar på osv. Och mamma och pappa + tomten vet vilken jag mobil jag helst skulle vilja ha, jag hoppas att jag får den så att jag håller på att spricka. Dearest mom and dad, make my wish come true.. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback