DISS / HISS - BLAND KÄNDISAR

memyselfandtime.   FY Emma Watson
DISS - idag dissar jag emma watsons "nya frisyr". ni vet hon som spelar hermione i harry potter-filmerna. jag tycker inte alls hon är mer snyggare nu än då. jag tycker hon såg mer feminin förut men det var kanske inte det hon ville. Jag tycker att kort hår passar på vissa tjejer bra men hon, det känns bara så fel. Dock har hon sagt att hon är riktigt nöjd så det är väl bra för henne men personligen dissar jag hennes nya frisyr

my pony does LSD   Hass or Liebe
HISS - jag hissar detta underbart fina par! megan fox den kända snygga skådisen har gift sig med brian austin green, killen vi sett i DH och jag tycker de är riktigt söta tillsammans. dock känner jag att hon kunde få vilken kille som helst med hennes utseénde så varför välja honom men de verkar så sjukt lyckliga tillsammans så de blir så fina tillsammans då. Jag kände samma sak med Zac och Vanessa, de var så sjukt kära så det blev så sött par. hur som haver, i love them!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback