GODMORGON SOLSTRÅLAR!

45853_424955419764_691954764_4687826_5119786_n_large
Hej alla. Sovit gott? Det har jag det är bara så att jag har så jäkla ont i halsen som jag vaknar. Som tur så går det över efter någon timme. Nu har jag duschat här på morgonen och sen ska jag snart föna håret när fler personer har vaknat. Ska även äta lite frulle och sen vid klockan elva drar jag tunnelbanan och drar in till stan och möter upp den underbara Gabbi. Myyys. Kommer nog inte bli så jätte mycket uppdatering idag på grund av mitt tajta schema som ni såg igår. Men jag ska göra några tidsinställda så vet ni lite vad jag håller på med. Bilr det bra? Puss.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback