MÅNDAG 13 DECEMBER

You are the brightest star    You are the brightest star
Hej alla
! Dagen började med en sovmorgon. Eller jag menade att jag tog en sovmorgon på 45 minuter för jag inte orkade gå upp. Jag hann till skolan till 8 (började 8.15) fast jag vaknade en halvtimme innan det, duktig. Vi hade först matte och sen tittade vi på Luciatåg. Vi behövde sen inte ha de 30 minutrarna på No:n som var kvar. Gröt till lunch och sen redovisning på spanskan som gick bra. Sen hade vi So där vi tittade på film och sen ingen At så idag har jag bara haft 3 lektioner, skön måndag. Betygen sätts på onsdag, vi slutar nästa tisadag, och julafton nästa fredag, underbart.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback