OH BABY TAKE ME HIGH, HIGH.

Hei är hemma ifrån Farsta nu! Ja, mamma ville inte åka till stan när det var sånt här snöoväder och tunnelbanorna inte enligt tidtabell. Men vi tittade runt lite, gjorde ärenden och jag och Bella åt lite lunch. Jossan kunde inte träna idag eftersom alla hennes bussar var inställda, ganska synd eftersom det var sista gången vi trändade detta år och det var ett riktigt roligt pass med massa garv. Annars ska jag nog titta på Gossip Girl idag och fixa lite i mitt rum. Börjar tio imorgon och vi ska titta på film med alla andra nioarna, myyys, men jag behöver inte gå och lägga mig så tidigt ikväll! xoxoxox heidå

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback