ONSDAG DEN 8 DECEMBER 2010

Lose Your Mind   Lose Your Mind
Hey guys! Jag har packat klart till fytten till pappa över veckan + att jag åt mellis. Gjorde som i tidigare nämt två prov idag. Ett VG-prov i matte och SO-prov. Tyckte inget var jätte svårt. Vi hade prov på Samhälle och jag älskar det, underbart ämne. Tråkigt att kursen är över. Vad hade vi annars.... juste Spanska gjorde jag också, typ en hör-övning och den gick bra och vi hade håltimme på Svenskan. Jag satt övertid på SO:n med 40 minuter, skönt att ha provet över. Ikväll blir det inte så mycket plugg för vi inte har några läxor. Imorgon ska vi bada på idrotten. Kul? Vi får väl se. XOXO Sofia.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback