SVAR PÅ KOMMENTAR(ER)

amanda om EMINEM ♥: svar: va du är söt! tack finis. älskar dig! <3

svar: Varse cheyen men jag säger bara sanningen. älskar dig med! ♥
 

Mamí om DAG 2 - MITT DRÖMBRÖLLOP: Så fint du tänker om en sån viktig dag. Men glöm inte att mamma vill vara med denna lyckliga dag. :-)Pussar och kramar Mamma

svar: Ja, jag tycker bröllop är fantastiska och vill att mitt också ska vara det. Klart att du ska få komma mamma, haha, skickar en inbjudan när det är dax. Puss. 


Anna om DAG 2 - MITT DRÖMBRÖLLOP: Oj oj, det blir dyrt för pappi :) Bäst att börja spara :) Puss

svar: Haha, det lovar jag att det blir, han får fixa ett eget konto för mitt bröllop. Puss! ♥

jennifer om WE HEART IT: Hej, du verkar intresserad av foto :) Har ett tips på en bra fotoblogg till dig; http://denisevanderroux.se - hon finns även på tumblr, weheartit och flickr, som jag såg att du också använder dig av! :) Ser du detta som spam ber jag om ursäkt. /Jennier

svar: Ja det är jag så tack för tipset, hon verkar jätte duktig! Kram

Breakingfree.se -  om DAG 1 - BILD + KORT FAKTA OM MIG: Kul att du gillar Zac :) Du får gärna besöka min "HSM"/Zac Efron fansida.

svar: Jag älskar Zac, tack för tipset! Kram


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback