10:58

Hej bloggish!

Idag är det Lördag min favorit dag på veckan! Men det så skönt att veta att söndag inte är sista
dagen ledigt utan att vi har ledigt HELA nästa vecka! Hela min vecka är uppbokad till MAX!
Jag kanske kan säja vad jag ska göra sen! Aja, igår såg jag mami och bella en jätte konstig film!
Vi hyrde på TV:n! Jag ska snart dra ner till centrum och köpa godis och
sitta och lata mig framför One Tree Hill hela dagen!
Ikväll kommer min morbror och det blir hemgjord pizza
till middag! Yummie!

Kisses


Kommentarer
Postat av: Moster Erika

Skönt med lov gumman!! Ha så mysigt ikväll och hälsa syster och morbror från mig :) Puss & kram <3

2010-02-27 @ 18:03:28

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback