2010-01-11

Hej Läsare!

En sak jag har blivit bättre på är att
updatera men en sak ni har blivit sämre på
är att komentera! Ni behöver inte komentera
och skriva en hel novell men bara säga Hej hade
varit fint!

Idag har vi haft vanlig tråkig dag i skolan som alltid.
Började kvart över åtta och hade Spanska, låååååång
No lektion, Musik och sen lunch! Mumsig lunch! Sen hade
vi Religion och sen At! Vi slutade tidigare än vanligt!
Jag och Bellis gick sedan hem till mig och vi drack saft
och tittade på Gossip Girl!

P.S. Medelande till bara dom som fattar I HATE INSEKTEN!!!!

Pusss

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Sofia! ;)haha

Hoppas att du har haft en kul jul och nyår! vi ses säkert nån gång<3 Du har en fin blogg!

KRAM// Emilia Kammerf.<3333

2010-01-12 @ 15:21:14

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback