Candy!

Hej alla läsare! Sovit gott?
Det har jag, jag tror att jag ska göra som Jossan och
gifta mig med min säng! I <3 ATT SOVA!

Iallafall somnade jag och min lilla syster i min säng igår
efter att ha tittat på två avsnitt av 7th Heaven! LOVE!
Innan det tittade jag lite på Let´s Dance med papí!
Vi åt tacos till middag bara han och jag eftersom att Anna
och Bella var borta! Efter det åt vi nacos och guacamole!

Idag vaknade jag faktist ganska tidigt vid halv elva och gick
upp och tittade på skidor med Papí, Anna och Juila!
Jag duschade och smsade mina små älsklingar som ska sova
hos lilla mig inatt! Dom kommer hit vid halv fyra och jag har
städat mitt rum för dom nu!

Mina älsklingar är Josefin, Petra och såklart Bellis!

Puzz



Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback