Nästa: SLEEPTOWN

Som rubriken säger är det snart dax för mig och sova!
Jag har tagit en dusch, fixat i mitt rum och tittat på 7th Heaven.
Jag måste börja falla in i dom vanliga tiderna eftersom att skolan
börjar på fredag. Suck!
Nu börjar allt. Nytt år. Nya betyg. Nytt allt. Allt  bara börjar om.

Vad har jag gjort de närmaste två dagarna ska jag berätta!

I Tisdags skrev jag ju att jag var hemma hos Jossan.
Jag och Bästis tog tunnelbanan till Farsta och så gick vi lite
i Farsta Centrum med Jossan. Men dock köpte jag inget.
Vi åkte sedan hem till Jossan och vi bestämde oss för att
baka sockerkaka. Petra kom sen och bakandet började.
Vi bakade och sedan när kakan svalnade åt vi köttbullar
och makaroner. Sedan lyssnade vi på musik och jag
dansade! Hihi..
Vi spelade Buzz och åt den goda sockerkakan.
När jag kom hem skulle vi snart ha gäster.
Några av mammas kompisar.

Idag var jag hemma hos mamma till ca tio då Bella och
jag fick skjuts hem till pappa av snälla Osvaldo.
Jag fixade i mitt rum och satte på musik.
Åt lunch och Isabella kom.
Vi tittade på Gossip Girl och när det var slut kom Jossan.
Vi gick och hyrde film. Det blev Seven Pounds, en film som
jag redan hade sett. Men den var fin.
Efter filmen gick mina söta vänner hem.
Spenderade kvällen med min familj och framför TV:n.

Puzzz

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback