28 JULI 2010


Hej beauties! Onsdag idag och idag gick vi upp som vanligt, jag tog en varm dusch och vi gick bort och tittade på några gamla stugor här i Sälen, ingen höjdare om ni frågar mig, men jag har varit där förut så jag visste hur det såg ut. Sen gick vi hem, plättar till lunch, mums. Sen åkte vi upp på fjällen och mina bonusbröder skulle åka gokart, eller hur det stavas. och när kom dit, så såg jag Sveriges snyggaste kille, herregud vad han var söt. Jag höll på att bli förälskad, haha, faller lätt för snyggingar! Sen åkte vi till en bowling-hall och familjen körde bowling förutom jag eftersom jag inte gillar bowla med familjen, blir bara arg, inte för jag är dålig utan allt annat men jag tittade på och det var ganska kul. Sen nu har vi ätit tacos till middag och nu har jag äntligen fått tillgång till internet på datorn! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback