.


Nu sitter jag här i mitt rum och känner mig lätt deprimerad. Vill bara bort, från mamí och papí, från skolan som snart börjar, från verkligeheten. Vill bara ta mina vänner och resa långt bort och inte komma hem på lååång tid. Orkar inte stressa eller tänka något mer, vill bara leva i nuet. men det går ju inte, nu är jag här och då får jag faktiskt lägga ett leende på läpparna och försöka lykas med livet, de som vill vara en del av mitt liv, välkommna ni som inte vill de ciao, er behöver jag inte. behöver ta en huvudvärks tablett och göra nåt som gör mig glad, finns inget som jag kan göra just nu. vill träffa mina söta flickor, får vänta tills nästa vecka.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback