HOME IS THE BEST PLACE IN THE WORLD


Hej sötnosar
, nu fungerar mitt internet igen. Kom hem för några få timmar sen. Jag har packat upp och tagit min tid och äta lite makaroner och falukorv, mums! Annars har det inte hänt så mycket de sista dagarna. Vi lämnade Sainte Foy De La Grande igår och åkte mot Paris. Vi sov på ett hotell som ligger circus en timme utanför Paris. Vaknade och idag har vi nästan inte gjort något förutom och åka flygplanet hem till Stockholm. Även fast veckan har varit otroligt bra känns det skönt att vara hemma. Och nu lovar jag att ni ska få lite mer inlägg än det har varit den närmsta veckan. xoxo


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback