måndag 12 juli


Hej alla söta läsare! inget speciellt har hänt idag alls, vaknade lite för sent, när klockan var över ett. gick upp och åt frukost, sen har jag hjälpt pappa i trädgården och varit lite med Julia. planerna för idag är att bara vara hemma hela dagen troligtvis att läsa ut min gossip girl-bok och börja på nästa i serien. ikväll kanske det blir gröna lund med min familj, men bara kanske. imorgon drar jag ut till landet igen för det kommer ut några kompisar till oss då, en av de är karolina. karolina och jag är barndomskopisar men hon bor i danmark med sin mamma så jag träffa henne bara ibland när hon är hos hennes pappa i sverige. senaste gången jag träffade karolina var på nyårsafton. puss


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback