WE GON' ROCK THIS CLUB


bild tagen i frankrike, jag älskar den. funderar på att göra den till en tavla!

hej gullungar! tisdag är det idag om jag inte har helt fel. vad händer idag då? jag ska träffa två av mina fina kompisar vid namn Petra och Bella. Vi ska dra till farsta och titta lite kanske ta en fika och prata lite, det var så länge sen jag såg de. Petra ska dra ut till havs imorgon så jag kommer inte se henne på sjukt länge, hur ska jag kunna klara mig utan min gulleplutt Petra, buhu? annars blir det lite solning om solen tittar fram mer och lite städing i huset. jag ska även gå till min mamí ikväll och hälsa på henne! kommer mer inlägg under dagen puss!


Kommentarer
Postat av: Loviz

Fanastiskt fin bild, grym! Gör en tavla!

2010-07-08 @ 22:12:17

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback