10-06-03


Hellu alla fina personer ute i världen! Torsdag idag och detta är den sista riktiga dagen på detta läsår för mig.
Imorgon har vi typ lekar hela dagen och vi kommer att  sluta klockan halv två. Måndag har vi städ-dag och på tisdag har vi klassens-dag där vi typ ska umgår i klassen och göra roliga saker. Men iallafall dagen idag var lugn med svenska, idrott och engelska. Slutade kvart i två istället för tre, lovely. Drog till Farsta med Josefin och Petra efter skolan och vi (de) tittade runt på presenter till Bella. Sen skulle jag köpa en blommigt tröja ifrån SALT men den fanns inte i min storlek, skit. Sen glass på Donken och jag och Petra tog tuben hem. Nu har jag tittat på DH och ikväll blir det fotbolls-träning! Älskar att spela fotboll i detta varma väder. Det får inte vara för varmt men blåsigt och varmt gillar vi fotbollsspelare! Då för jag träffa min älskling Gabbi idag too. C i a o


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback