a m a z i n g


Hej bloggen och alla fina läsare! Torsdag är det idag men det känns som Lördag, right? Hehe, jag har inte riktigt kommit in i sommarlovs shemat, nämligen ledigt varje dag i massa veckor. Jag vaknade imorse av Julia som attakerade min säng, söta lille syster. Men somnade om som tur var, sen vaknade jag av andra syster hade kompisar och se pratade som ett gäng tanter som var döva, de verkligen skrek när de pratade. Sen gick jag upp och gjorde frukost och tittade på DH. Nu har jag fixat mig och jag ska om en halv timme dra till stan med min kompis Trixi. Sen ikväll blir det fotboll och kanske slagg hemma hos min kompis Amanda, men inte säkert! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback