forever mine


Shit är klockan redan så mycket och jag har precis fixat mig klart. Jag måste packa och massa sånt. Jag ska ut till landet idag som ligger på ön Hemmarö. Jag ska dit med min moster Erika och morbror Johan och morfar är redan ute på landet. Jag ska åka typ tio i fyra till min morbrors jobb i stan och sedan åker vi därifrån och hämtar upp min moster. Skönt att komma iväg över en helg ifrån staden även om det inte kommer bli så bra väder. Blir väl lite kortspel och sånt. Jag tror inte att det blir någon uppdatering där för jag ska inte ha med mig min dator men min morfar har nog med sin eller min moster och de har trådlöst internet så vi får se. Sen är det ju bröllopet imorgon, asså Viktorias, för er som inte har märkt att hon ska gifta sig. Jag tycker att de har blivit för mycket uppmärksamhet till de. Ja, prisessan ska gifta sig, so what! Haha, aja jag åker om några timmar och kommer hem på Söndag så jag skriver mer då om inte tidigare! k y s s


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback