the sound of your heartbeat makes me smile

 
Hej sötisar! Är hemma nu efter en tripp till Kungsholmen med Bella (syster) och Alice. Vi åkte in till min pappas jobb och han bjöd oss på glass på den godaste glassfiket på hela Kungsholmen, yummie! Annars vaknade jag klockan tio idag, eller blev väckt av väckarklockan! Städade lite och fixade mig. Ett DH avsnitt hann också slinka in i dagens planering. Nu ska jag iallafall hem till Tove för vi drar snart till fotbollen. Detta är sista fotbollsveckan för mig sen har jag sommarlov från den också!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Så du fick följa med i jalla fall :)

2010-06-15 @ 19:07:05

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback