sommarkänslor


Hej bloggen! jag har inte bloggat idag först nu, på grund av att jag inte har varit hemma. eller jag vaknade och vid halv tolv mötte jag upp petra och vi drog till farsta och där möte vi jossan. vi gick till konsum och handlade piknic som kyckling, baguette, kakor, chips och läsk och vi hamnade i farstabadet hela dagen. vi bara solade, lyssnade på musik och pratade. det var riktigt varmt idag riktiga sommarkänslor, kärlek. efter legat där i några timmar åkte vi hem till jossan och satt i hennes trädgård och åt ben and jerry och sen medans de spelade kubb så låg jag och solade och jobbade lite på brännan. vi klockan halv fem åkte vi hem. var hemma i några minuter sen gick jag hem till pappa och gav honom hans födelsedagspresent, för han fyller år imorgon! men jag gav den idag för jag är troligtvis på landet imorgon! bilder kommer strax! xoxo


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback