t r a l a l a l a


Hej sweeties! Ny musik strömmar genom högtalarna, äter ben and jerry och lever livet. Idag gick jag upp väldigt tidigt för vi hade match, som varje helg. Vi körde emot Lidingö som är ett av de bästa lagen i serien och det blev bara 4-1 till dem, är jag glad eller vad! Jag trodde vi skulle förlora med 15-0 eller nåt! Vi hade bollen typ hela tiden. Sen åkte vi hem och till lunch åt jag nudlar. Lite DH och ben and jerry passade bra efter! Ikväll blir den bara hemma kväll men imorgon ska jag troligtvis till stan på dagen och titta lite på reor och på kvällen ska jag hem till Jossan för att fira Petra men det tar vi sen! xox


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback