TodaY


IDAG händer det. Josefin och jag ska till hovet och se Taylor Launter och Kristen Stewart.
Om jag är glad
. Vi kommer verkligen få se två kända personer som jag läser skvaller om hela tiden,
ser på bioduken och avgudar, eller kanske inte de två men det kommer bli sjukt kul.
Jossan tror att vi kommer falla för Taylor så fort vi får se honom irl, jag tror också det.
Jag ska ta sjuk mycket bilder så ska ni få se sen! Åhh, jag blir bara så glad att jag ska få se två kändisar
ifrån Usa, hur coolt som helst, det kommer bli som en stor fest tror jag för alla kommer
bli så exalterade när de ser de. Aja nu måste jag föna håret. ♥


Kommentarer
Postat av: Moster Erika

Ha så kul gumman! Puss

2010-06-21 @ 13:35:30

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback