wE nO speaK americanO


Hej finisar! måndag idag eller något sånt, har inte riktigt koll på vilken dag det är, med det jag vet är att det är sommarlov och det är det som är viktigt att veta. vad jag också vet genom att titta ut genom förstret är att vädret är inte sommarväder. jag vill ha sommarväder, nu! kunna åka och bada, eller njuta av en glass i solen eller bara ligga och sola och lyssna på bra musik en hel dag! aja, tjejerna stack för kanske två timmar sen. vi vaknade vid halv tolv efter en rolig natt. vi hittade inte min uppblåsbara madrass igår natt så vi fick göra en säng av alla mjuka täcken, filtar och sånt jag hade i mitt hus. petra fick sova där men klokan åtta imorse byte jossan av petra för sängen var tydligen inte skön, haha. lång frulle imorse sen drog de hem. x o x o


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback