17.de Mars!

Hej alla fina läsare!

Förlåt att jag inte skrev igår men nu ska ni få veta vad som hände!

Jag var sjuk hela dagen igår också, så jag var hemma ifrån skolan!
Jag tittade klart på OTH boxen nummer 6 och tittade på en film.
Jag gjorde massa läxor och på kvällen tittade jag på Desperate
Housewives. Gick och la mig hyffsat tidigt.

Inatt vid klockan ett vaknade jag av att jag hade otroligt ont i örat.
Det gjorde så ont att jag grät så jag gick upp och tog en Alvedon!
Efter ett tag kunde jag somna om men jag hade ju planerat att gå
i skolan idag men så blev det inte. Imorse gick jag upp och hade
väldigt ont i örat och papí sa att jag skulle gå till Vårdcentralen!
Jag gick dit och dom sa att jag har Öroninflammation! AJ!
Ligger här nu och har tittat på Sjunde Himlen.  A kom precis hem
hon hade hämtat ut Penicillin som jag ska ta i fem dagar!

Hoppas jag kan gå i skolan i morgon! vi ska ha Musikprov och det
vill jag ha gjort klart så att jag inte kommer efter.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Moster Erika

Krya på dig älsklingen <3

2010-03-17 @ 23:09:43

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback