.

10 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG:

1. Jag har ett synfel och därför använder jag linser.

2. Jag är en fegis! Inget skoj, jag är rädd för nästan allt men försöker ändra på det.

3. Jag älskar mode. Älskar att titta på kläder och göra outfits!

4. Jag fyller 15 år den 19.de April.

5. Jag har dansat sedan jag var 3 år men slutade för 2 år sedan. Men jag älskar att dansa.

6. Jag ser upp till massa av mina kompisar och är väldigt stolt över dom.

7. Jag gråter till ALLT. Det har jag fått av min pappa, så vi båda sitter och gråter till alla filmer.

8. Min mormor dog i sommras och detta har ändra mitt sätt att tänka.

9. Jag har ett kontrollberoende, kan inte sova med ett stökigt rum, MÅSTE STÄDA.

10. Jag HATAR spökboll! Iallafall när alla skjuter så jävla hårt på min lilla kropp!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback