Måndag!

Hellu bloggen!

Dagen har spenderas i sängen på grund av att jag är sjuk.
Det är inte roligt att ligga här och snyta mig hela tiden!
Jag vill gå upp och göra något kanske gå och titta i kylen
om jag kan göra lite lunch men jag orkar inte. Så fort jag
ställer mig upp får jag ont i huvudet och allt börjar snurra!
Men jag har gjort läxor och tittat på Tv hela dagen och nu
satte jag på datorn! Men snart ska jag göra mer läxor!

Vill skicka en hälsning till min mamma, SAKNAR DIG! ♥

Kisses


Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Hej hjärtat, hoppas du kan vila så du mår bättre snart. Kom ihåg att det viktigaste och finaste som finns är du! Puss♥

2010-03-15 @ 16:56:53
Postat av: amanda

krya på dig vännen!:)<3

2010-03-15 @ 21:04:37
URL: http://mandawingenfeldt.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback