MondaY

Hej Bloggen!

Idag har det varit en lungn dag i skolan!
Dagen började med en sovmorgon och sedan hade vi No,
där jag och Jossan var BÄST, eller hur Jossan? Hihi..
Sedan hade vi Musik där jag fick tillbaka mitt prov och
jag fick 21/23! Helt okej tyckte jag! Men det var bara G-prov.
Sedan hade vi So där jag gjorde Religion Prov!
Det kändes som det gick bra och det gjorde det också.
Min lärare han rätta det innan jag gick hem och jag fick MVG-!
Jag är riktigt stolt över mig själv, detta bygger verkligen
upp mitt självförtroende! LYCKLIG!
Sedan slutade jag, men vi väntade på Jossan i skolan för
hon gjorde Matteprov.

Har varit med Bestis idag och vi åt Gifflar! Yummie!

Kyssar


Kommentarer
Postat av: Moster Erika

Du är så duktig sötis!! Stolt över dig :)

2010-03-29 @ 21:38:07
Postat av: Jossan

Självklart är vi bäst....och det finns ingen som kan slå oss i No gumman <333

2010-03-30 @ 10:58:04

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback