Sofias Weekend!

Hellu alla!
Nu har jag tid och skriva!
I fredags skrev jag ju att jag skulle ha mina girls hemma hos mig!
Dom kom, vi åt pizza och vi gick och köpte en massa godis!
Vi tittade på Trubbel i Paradiset och under filmen började jag må
lite illa! När vi satte på nästa film så gick jag in på toan och spydde!
Jag darrade i hela kroppen så mina fina tjejer fick åka hem vid halv
tolv så jag kunde gå och lägga mig! Kvällen blev inte som jag hade
tänkt mig! Jag blev magsjuk eftersom hela min familj på pappas
sida har varit det!
Aja, jag kräktes hela natten Fredag-Lördag! Och sov hela lördags-
morgonen! Tittade på Disney Channel hela dagen! Hihi...länge sen!
Pappa hämtade upp mig ifrån mamma vid fyra och när jag kom hem
till pappa tittade jag ännu mer på Disney!
Sedan sov jag från halv sex till kvart i nio! Åt inget på hela dagen
förutom lite kex! Tittade även på film med pappa på lördagkvällen!
Idag har jag bara tagit det lungt och städat!

Kisses! ♥


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej gumman,

Usch vad tråkigt att åka på maginfluensa när du skulle ha så trevligt med dina kompisar. Hoppas att du mår bättre nu./Kram

2010-03-07 @ 18:01:35

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback