ColdestWinter


photo: me

Hej bloggish, hinner egentligen inte blogga nu men vad gör man inte för sina läsare. Aja slutade klockan tre idag ingen EV för att vår lärare är på annat. Gick hem och satte på mig fotbollskläderna. Nu han jag slängt i mig en barn-yougurt och ska snart cykla till Tove! Vi åker på fotbollen och när jag har tränat en timme måste jag åka hem, fast vi han en och en halv timmes träning i dag. För att jag ska bort på middag till Annas moster och träffa min nyfödde bonus syssling! Där blir det middag och kanske lite Ugly Betty tittande. Kommer hem ikväll och då ska jag plugga och titta på DH! Kisses and tooles! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback