glada miner



Hej Sötisar! Heeeeelg nu, helt jäkla toppen. Skoldagen idag gick galet fort. Engelska förhör som gick gallant.
Nu har jag tittat på She´s the man, grymt kul film föresten och ätit lite mellis. Blev inte pannkakor till mellis som jag planerat eftersom jag kom på att jag måste hålla magen tom till ikväll där jag och mina girlz ska ut och äta. Trevligt trevligt kommer det att bli. Skriver sen när jag kommer hem igen kommer nog bli till halv åtta eftersom träningsnarkomanen Petra har träning, hehe. Min helg är sjukt uppbokat, men det får ni veta mer om sen. Nu ska jag fixa håret sem ska jag dra mig ner till tunnelbana. Trevlig kväll alla. xoxo


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback