Home again.


Hemma igen är man efter en underbar middag med Petra, Jossan och Bellrud. Vi åt i kungshallarna och skrattade en massa. Petra åt från allas tallrikar efter hon hade ätit upp sin stora tallrik, hungrig! Hehe. Klockan halv sju behövde Petra åka så vi vinkade av henne och gick till Hm eftersom jag behövde foundation. När vi skulle prova ut den rätta råkade Jossan trycka en aning för hårt så det flög upp massa foundation rakt upp som sedan landade i mitt ansikte. Det kom även på min skinnjacka så vi fick gå till toaletten och tvätta bort allt, så nu syns det nästan inte. Mycket skratt, Jossan kunde inte andas för hon skattade så mycket, haha, livet leker gott folk. Kvällen var sjukt lyckad. tackar darlings för denna kväll ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback