T I L L B A K S

Nu har jag varit hemma en stund ifrån stan. Jag ska snart packa väskan och dra mig emot Isabellas hus! Där blir det massa mys hela kvällen med film och gottgott. Hur som helst, jag åkte in till stan vid halv ett utan Daniela. Jag gick runt och tittade och köpte mina avslutnings-skor, kärlek. Efter ett tag smsar ewelina och frågar om jag är i stan för hon var på väg in. Så vi möts upp och går runt lite. Jag köper presenter till två kompisar som fyller år i veckan och sen gick vi till Amandas jobb och tog en glass. Mums. Sen drog vi hem och hemma var min lilla syster som har varit borta på klassresa så vi pratade lite och åt godis! Såg typ en skit snygg tröja ifrån SALT, vill ha!


skorna.

fina ewelina

jag imorse

jag nu! hehe, min blogg i bakgrunden.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: haha sötis, så bra då! :D

btw, jäääätte fina bilder på dig :)<3

2010-05-30 @ 22:15:48
URL: http://ammanda.devote.se

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback