T I S D A Y


Hej alla fina läsare! Dagen har gått ganska fort faktikst. Jag började skolan klockan kvart över åtta och då hade vi Matte, sen hade vi No och då var vi bara tjejerna eftersom killarna var på ungdomsmotagningen, trevligt.
Sen hade jag lunch och sen Spanska där vi tittade på film. Sedan hade jag So där vi redovisade våra parti-uppgifter. Sedan hade jag Svenska och efter det gick jag hem eftersom jag skulle ha fotboll klockan fyra. Så jag hann precis. När jag kom hem gick jag och handlade lite mat iför imorgon då vi ska ha friidrottsdag, kul. Eller nej. Sedan tog jag en dusch och åt middag och nu sitter jag och tittar på DH, lovely!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback