T O D A Y



Hej darlings! Fredag idag, fast det känns som det är typ lördag eller nåt! Igår gick jag och la mig och tittade på 17 again, älskar Zac Efron i den filmen, eller jag älskar alla hans filmer! Aja, somnade vid tolv eller nåt sånt. Vaknade idag och gick upp fixade mig och Bella kom. Vi gick till tunnelbanan där vi mötte upp Jossan och Petra och så drog vi in till T-Centralen. Tittade runt en massa och jat tittade efter skolavslutnings-klänning! La undan några men jag hittade en som kändes som den som skulle följa med mig hem. La undan den och sen blev den lunch på McDonalds. Sed tittade vi runt mer, träffade på andra kompisar och köpte klädningen. Och yttligar en topp. Och sedan hittade jag mitt älsklings halsband som jag har letat efter överallt! Glad. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback