T o u s c h d a y


Hej alla! Tordag idag och veckan börjar närma sig helgen, mysigt. Idag är det bara nio skol-dagar kvar sen är det s o m m a r l o v. Jag har inga mer läxor för denna termin och betygen är jag nöjd med. Idag har jag börjat dagen med en sovmorgon iallafall, sen svenska där jag skrev klart min berättelse. Sen hade vi håltimme för det var ingen idrott, wihoo. Först sjöng jag och Jossan för vår musiklärare och fick VG i Musik. Och sen gick jag och mina girlz till donken för lite lunch och massa prat, man kan verkligen prata om allt med er tjejer! Sen hade vi musik, där log jag typ och sov tills brandlarmet gick och vi fick gå ner på ängen. Sen hade vi engelska där jag fick tillbaka ett prov som jag fick G+ på, usch. Sen har jag smsat med massa fina personer denna eftermiddag och jag har även tittat på DH. K i s s e s ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback